מנוי לוטרינר

תוכנית מנויים שנתית לוטרינרים בלב המושבה

תוכן עניינים

מרפאת וטרינרים בלב המושבה דואגת לחברים שלכם על-4 עם מגוון מסלולי מנויים משתלמים אשר יחסכו לכם המון כסף והתלבטויות מיותרות!

· תוכניות המנויים שלנו בנויות לכלבים וחתולים בנפרד לפי הצרכים של בעל החיים וכוללות בתוכן את החיסונים והטיפולים המונעים השנתיים הניתנים במרפאה.

· קיימות גם תוכניות מותאמות לגורי כלבים וחתולים אשר כוללות את סדרת חיסוני הגורים המלאה והמשך הטיפולים המונעים בשנה הראשונה לחיים.

· בנוסף, התוכניות מקנות אחוזי הנחה משמעותיים ביותר על בדיקות\טיפולים\ניתוחים אשר ניתנים במרפאה (עד 50% הנחה) ומוצרים למכירה כגון מזון רפואי\תרופות\תוספי תזונה\כדורים לפרעושים (עד 15% הנחה).

מנוי שנתי לכלב

גור כלבים

התוכניות כוללות:

• סדרת חיסוני גורים מלאה וטיפולים שנתיים – שלושה חיסוני משושה, חיסון כלבת (לא כולל שבב ואגרה למועצה), 6 זריקות כנגד תולעת הפארק.

הנחות משמעותיות על בדיקות, טיפולים, ניתוחים ופרוצדורות (25% או 50%) בהתאם לסוג התוכנית.

הנחות משמעותיות על תרופות, מוצרים, חומרי הדברה ומזון רפואי (5% או 10%) בהתאם לסוג התוכנית.

חיסונים לגורים

כלב בוגר

התוכניות כוללות:

חיסון משושה שנתי, חיסון כלבת (לא כולל שבב ואגרה למועצה), 6 זריקות כנגד תולעת הפארק.

חיסונים לכלבים

מנוי שנתי לחתול

גור חתולים

התוכניות כוללות:

סדרת חיסוני גורים מלאה וטיפולים שנתיים – שני חיסוני מרובע, שלושה טיפולים כנגד תולעים.

חיסון לגור חתולים

חתול בוגר

התוכניות כוללות:

חיסון מרובע שנתי, שני טיפולים כנגד תולעים.

הנחות משמעותיות על תרופות, מוצרים,
חומרי הדברה ומזון רפואי (5% או 10%) בהתאם לסוג התוכנית.

חיסון לחתול